چشم انداز موسسه

چشم انداز موسسه

 یکی از نشانه های برتری اسلام بر سایر مکاتب و ادیان جامعیت تعلیمات آن است به طوری که هیچ یک از مسائل زندگی بدون دستور و برنامه قبلی نمانده است. از جمله برتری ها ، توصیه ها و سفارشات اسلام عزیز به منظور رسیدگی به امور ایتام به ویژه مستمند از آنان می باشد، تا در عین تأمین امور زندگی، خلأ عاطفی آنان نیز با محبّت های سازنده دیگران برطرف گردد .

همان گونه که ازجمله توصیه های حضرت علی(ع) در آخرین لحظات وداع ، توصیه به منظور رسیدگی به امور ایتام بوده ، لذا مؤسسه عترت معصومین(ع) در اوایل سال 1390 به همّت انسان های پاک سرشت و حامیان با کرامت در پیروی از سیره مولای متقیّان حضرت علی(ع) و با کسب اجازه از علمای برجسته اصفهان، از جمله مرحوم حضرت آیت الله حاج آقا حسن امامی، حضرت آیت الله مظاهری و حضرت آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد با هدف مساعدت به خانواده های بی بضاعت سادات به ویژه ایتام آنها، به منظور پیشگیری از مهاجرت نیازمندان مناطق محروم سه استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد به اصفهان جهت بهره مندی از موسسات خیریه و خیرین اصفهان تاسیس شد. این موسسه به منظور لبیک به ندای ابوالایتام بر آن بوده است تا با توکّل برخدا و با استفاده از سیره معصومین(ع) نسبت به برطرف کردن نیاز نیازمندان آنان در محل سکونتشان بالاخص ایتام سادات آنان اقدام نموده و به لطف خداوند و یاری شما نیک اندیشان دامنه حمایت رسانی را تا دورترین نقاط محروم سه استان گسترش داده و با حضور هیات مدیره در محل سکونت آنان از نزدیک مشکلات آنان را بررسی و در رفع آن کوشش نموده است .

این موفقیت ها مرهون تلاش های صادقانه ، عاشقانه و دلسوزانه انسانهای پاک نهادی بوده است که دست در دست ما نهاده و آرمان های انسانی حمایت از ایتام سادات را دنبال نمودند . این اندیشه های خیر خواهانه از بنیانگزاران مؤسسه که آنان را می توان به عنوان اسطوره های گمنام انسانیت نام برد آغاز شد و امروز بیش از ششصد خانوار متشکل از یک هزار و ششصد کودک یتیم سادات تحت حمایت مؤسسه قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!