بیمارستان امین مهماندار آستان قدس رضوی بود

در دیداری از بیمارستان امین اصفهان، مصطفی حجه فروش، دبیر دفتر آستان قدس رضوی اصفهان و دبیر خادمیاری که حدود ۶۵۰۰ نفر خادم افتخاری در سطح استان اصفهان در رابطه با محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان، با ایشان همکاری می کنند و جمعی از همراهان، از زحمات کادر این بیمارستان، تشکر و یادبودهایی به آن‌ها اهدا کردند. پرچم متبرک امام رضا ع، نیز به این بیمارستان، اهدا شد.

این گروه با هدف تقدیر و تشکر از افرادی که در بیمارستانهای اصفهان در رابطه با بیماران کرونایی وقت خود را صرف کردند، از طرف تولیت آستان قدس رضوی در این بیمارستان حاضر شدند و از زحمات این قشر تشکر و قدردانی کردند.

 در ادامه، آقای فاضل، رئیس امور اداری بیمارستان امین، ضمن تشکر از حضور این گروه، صحبت‌هایی را در رابطه با این بیمارستان ارائه داد. وی با اشاره به اینکه بیمارستان امین یکی از قدیمی‌ترین مراکز استان اصفهان است و فعالیت های زیادی را انجام داده و هم اکنون نیز در طرح توسعه قرار دارد و در حال بازسازی است، گفت: این بیمارستان به عنوان قطب درمانی شمال اصفهان باید در قالب مرکز آموزشی درمانی کامل و فوق تخصصی پوشش یابد. این بیمارستان قرار است تعداد تخت ها را به ۷۰۰ عدد برساند.

با توجه به شرایط ایجاد شده در رابطه با بیماری کرونا، این بیمارستان سانتر کرونا شد و بخشی از فعالیت ها متوقف شد و شبانه روز در حال سرویس دهی به بیماران کرونایی بود و همکاران در این بیمارستان در یک جنگ بیولوژیکی ایجاد شده، درگیر شدند و بیش از ۵۰ درصد همکاران نیز به کرونا مبتلا شدند و حدود ۲۰ روز نتوانستند سر کار حاضر شوند اما خوشبختانه با تمام سختی های موجود بهبود پیدا کردند و با عشق به کار، تمام توان خود را مصروف این امر داشتند. در هفته جاری سانتر کرونا، بیمارستان الزهرا، شد و از این پس بیمارستان امین قرار است کارهای بالینی دیگر را شروع کند و از اول مهر ماه نیز گروه های آموزشی بیمارستان الزهرا می آیند و فعالیت ها بین بیمارستان امین و بیمارستان‌کاشانی تقسیم شده و این مرکز، باید مرکز آموزشی بیمارستان الزهرا که بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی استان اصفهان و مرکز و جنوب ایران است را پوشش دهد و به عهده گیرد.

وی بیان داشت با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان برخوردار است و پزشکان متخصص تراز اول دارد و مراجعه‌کنندگان زیادی از بقیه شهر های ایران نیز دارد، این مرکز هم از وجودشان بی بهره نیست و در این راستا سرویس دهی خوبی نیز دارد.

  در پایان، نیز بیان داشت که با وجود خارج شدن از سانتر کرونا، با توجه به حساسیت وضعیت بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند، باید پروتکل های بهداشتی همچنان بسیار سخت رعایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...